25 Yıl Aradan Sonra İlk Gemi İzmir’e Geldi

Libya’nın Misrata kenti ile İzmir arasında 25 yıl sonra yeniden başlayan gemi seferleri kapsamındaki ilk yolcu gemisi İzmir’e ulaştı.

Karanfil Group ile Misrata'dan Kevalay Turizm ve Libya Demir Çelik Şirketi (LISCO) ortaklığıyla hayata geçirilen proje kapsamında Misrata’dan gelen 107 yolcuyu taşıyan “Kevalay Queen” adlı gemi 5 Aralık Pazar günü İzmir Limanına yanaştı.

DEİK Türkiye-Libya İş Konseyi Başkanı Murtaza Karanfil: "Gelecekte bu seferleri farklı şehirlere çoğaltabiliriz. Marmaris, Antalya, İstanbul, Bursa gibi şehirlerde hem turizm hem ticarete katkı sağlayacak, bazı şehirlerde sadece turizm olacak" dedi.

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi