29 dalgıç 29 metreye daldı

Cumhuriyetin kuruluşunun 88. yılı nedeniyle sualtında farklı bir etkinlik yapıldı.

Büyük önder Atatürk’ün ulusumuzun artık bağımsız bir ulus olduğunu ilan ettiği 29 Ekim tarihinin önemini hatırlatmak ve sualtı camiası olarak cumhuriyet değerlerine sahip çıktığımız göstermek isteyen Ege Octopus Kulübü İzmir Karaburun’da 29 dalıcı ile 29 metreye indi.

Büyük bir Türk bayrağını açan dalgıçlar motosiklet kazasında kaybettiğimiz sualtı gönüllüleri Mete ve İrem’in adının verildiği noktada buluştu. Ege Octapus eğitmeni Veysel Perin, “29 EKİM’DE yani cumhuriyetimizin 88. Yılında büyük lider Mustafa Kemal Atatürk’e saygımızı kendi yöntemimizle yani dalarak göstermek istedik. Cumhuriyetten sonra ülkemizin her kalesine çekilen ay yıldızlı bayrağımızın bir de sualtında dalgalanmasını istedik” dedi.

Gökhan Karakaş/Milliyet Gazetesi

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi