ABD'den yola çıkan LNG gemisi 6 Mayıs’ta Türkiye'ye ulaşacak

ABD'nin Freeport Limanı'ndan yola çıkan "La Seine" adlı sıvılaştırılmış doğal gaz (LNG) gemisinin 6 Mayıs'ta Türkiye'de olması bekleniyor.

Uluslararası gemi takip verilerinden derlenen bilgilere göre, 19 Nisan'da ABD'den ayrılan LNG gemisi Cezayir açıklarında seyrine devam ediyor.

Toplam 174 bin metreküp kapasiteli geminin, 6 Mayıs'ta Marmara Ereğlisi LNG Terminali'ne yanaşması bekleniyor.

Malta bandıralı gemi, 2020'de inşa edilmişti.

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi