Adnan Menderes Feribotu İstanbul'a Döndü

İskenderun Limanı'ndan hareket ettikten sonra Alanya ve Antalya'ya uğrayan feribot, ikinci durağı olan Çeşme Limanı'nda 180 depremzede ile 9 aracı bırakarak 35 depremzede ile İstanbul'a dönüş yaptı.

İDO sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada: Depremzede misafirlerini alarak 12 Şubat Pazar günü saat 20:10’da İskenderun Limanı’ndan hareket eden Adnan Menderes feribotumuz Alanya, Antalya ve Çeşme Limanlarına uğrayarak her limanda yolcularının bir kısmını bırakmış ve kalan yolcularıyla dün gece yarısı Yenikapı Terminalimize dönüş yapmıştır.

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi