Birbirinden farklı model ve renkte bikinileri ile turistler, güzellikleriyle dikkat çekti. Kimi zaman denize giren, kimi zaman cep telefonlarıyla selfie çeken turistler, renkli görüntüler oluşturdu. Deniz sezonunu açmanın mutluluğunu yaşayan bazı tatilcilere evcil hayvanları da eşlik etti. Yanlarında getirdikleri köpekleri ile denize giren tatilciler, güneşli havanın tadını çıkardı.
ViraHaber.com
GÜNCEL Haberleri
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi