Arızalanan tanker Boğaz'dan römorkörlerle geçti

Rus bayraklı "Omul" isimli tanker römorkörler yardımıyla halatlar bağlanarak İstanbul Boğazı'nda geçirildi.

Karadeniz'de arızalanan Rus bayraklı "Omul" isimli tanker, Panama bayraklı "Horoz" isimli bir römorkör tarafından halatlar yardımıyla çekilerek İstanbul Boğazı'na giriş yaptı.

Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü'ne bağlı 3 römorköründe eşlik ettiği gemi boğazdan geçişini sağlayarak Marmara Denizi'ne açıldı.

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi