"Astoria Grande" Kruvaziyeri İkinci Kez Amasra'da

Rusya'nın Soçi kentinden hareket eden 779 Rus turist taşıyan "Astoria Grande" adlı yolcu gemisi, ikinci kez Amasra Limanı'na demir attı.

İstanbul'un ardından Amasra Limanı'na yanaşan Panama bandıralı geminin yolcularını, Belediye Başkanı Recai Çakır ve diğer ilgililer karşıladı.

Turistler, işlemlerinin ardından ilçedeki tarihi ve turistik yerleri görmek için limandan ayrıldı.

Geminin akşam saatlerinde Sinop'a gitmek üzere hareket edeceği öğrenildi.

"Astoria Grande" ilk kez 3 Ağustos'ta 350 yolcusuyla Amasra'ya gelmişti.

TURİZM Haberleri

Bakan Uraloğlu: "Son 14 Yılın En Yüksek Kruvaziyer Gemi ve Yolcu Sayısına Ulaştık"
Homeport Hamlesi̇ Türkiye'nin Kruvaziyer Turizmi Gelirlerini Katlayacak
Bodrum’a Kruvaziyer ile 1142 Yolcu Geldi
Bodrum'a Kruvaziyer İle 274 Yolcu Geldi
264 Euro’ya Yunan Adaları ve Atina Cruise Seyahati