Azak Denizi Limanlarında Bekleyen 2 Türk Gemisi Yola Çıktı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Denizcilik Genel Müdürlüğünün Twitter hesabından yapılan açıklamada Türk sahipli 2 geminin yola çıktığı bildirildi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Denizcilik Genel Müdürlüğünün Twitter hesabından yapılan açıklamada Türk sahipli 2 geminin yola çıktığı bildirildi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Denizcilik Genel Müdürlüğünün Twitter hesabından yapılan açıklamaya göre, 24 Şubat’tan beri Azak Denizi limanlarında bekleyen Türk sahipli 2 gemi, 16 Türk denizcimiz ile dün akşam limanlardan kalkış izni alarak Karadeniz'e seyre başladı. Diğer gemilerimizin durumu AAKK Merkezimiz tarafından yakından takip edilmektedir.

Diğer gemilerin durumu Ana Arama Kurtarma Koordinasyon Merkezi tarafından yakından takip ediliyor.

Rusya-Ukrayna savaşı dolayısıyla gemiler limanlardan çıkış yapamamıştı.
 

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi