Başkan Demir balıkçılar halini ziyaret etti

Avlanma yasağının kalkmasıyla vira bismillah diyen balıkçılar, bereketli bir sezon yaşıyor.

Havaların iyi gitmesine rağmen balıkçılar güzel bir sezon geçiriyor. Fatih Belediye Başkanı Mustafa Demir de, bereketli bir sezon yaşayan balıkçıları ziyaret ederek, hayırlı bir sezon geçirmeleri temennisinde bulundu.

Demir, balıkçı hali ziyaretinde İstanbul Balık Komisyoncuları Derneği Başkanı Mahmut Uçan’ı ziyaret etti. Ziyarette Fatih Belediye Başkanı Mustafa Demir, balıkçılık sektörünün sorunlarını dinledi.

Dernek binasında bir araya gelen Demir ve Uçan birlikte öğle yemeği yedi.

İstanbul Balık Komisyoncuları Derneği Başkanı Mahmut Uçar, Belediye Başkanı’nın ziyaretlerinden duyduğu memnuniyeti dile getirirken, Başkan Demir de misafirperverliklerinden dolayı Uçan’a teşekkür etti.

virahaber.com

BALIKÇILIK Haberleri

Balıkçı Esnafından 'Yazın Balık Yenmez' Algısına Tepki
Türk Somonunda Büyük Hedef: 200 Bin Ton
Balık Sezonu Sona Erdi, Balıkçı Kenan Hamsiye "Madalya" Taktı
Balıkçılıkta Genel Av Yasağı 15 Nisan'da Başladı
Sezonun Sonuna Gelinirken İstavritin Kilosu 70 TL'ye Düştü