Belediyeye balık tutarak tepki gösterdiler

Aydın'da sağanak nedeniyle su baskınlarının yaşandığı, araçların yolda kaldığı Ovaeymir Mahallesi sakinleri, biriken suda "temsili balık tutarak" belediyeye tepki gösterdi.

Kentte etkili olan sağanak hayatı olumsuz etkiledi. İlde öğleden sonra etkili olan sağana hazırlıksız yakalanan Aydınlılar, saçaklara ve halk otobüsü duraklara sığınarak korunmaya çalıştı. Belirli noktalarda su birikmesi nedeniyle yolda kalan araçlar, diğer araçların yardımı ile çekilerek kurtarıldı. Sağanak nedeniyle su baskınlarının yaşandığı Ovaeymir Mahallesi sakinleri, Aydın Büyükşehir Belediyesine tepkilerini su basan caddede "temsili balık tutma eylemi" yaparak gösterdi. AYMEK Kavşağı'nda toplanıp su biriken caddede oltarıyla eylem yapan sakinler, her yağmurda aynı tablo ile karşılaştıklarını dile getirerek, köklü tedbir alınmasını istedi. 


 

 

 

 

 

 

virahaber.com

GÜNCEL Haberleri

İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı