Beyşehir Gölü’nde Su Ürünleri Av Yasağı 15 Mart’ta Başlayacak

Konya ve Isparta illeri sınırları içerisinde yer alan Türkiye’nin en büyük tatlı su gölü olan Beyşehir Gölü’nde su ürünleri av yasağı 15 Mart’ta başlayacak.

Av yasağının başlamasına sayılı günler kala Beyşehir Gölü’nden geçimini balıkçılık yaparak sağlayan avcılar da hazırlıklara şimdiden başladı. Açıklara serdiği ağlarını toplayan balıkçılar, kıyıdaki limanlara taşıyıp burada diğer av malzemeleriyle birlikte çuvallayarak evlerine götürüyor. Beyşehir Gölü’nde balıkların üreme dönemi olması dolayısıyla her yıl Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından 15 Mart-15 Haziran tarihleri arasında su ürünleri av yasağı yürütülüyor. Balıkçılar yasağın olduğu üç aylık dönemde avlanma faaliyetine ara veriyor.

Vira Haber 

GÜNCEL Haberleri

Muhafazakar Cruise Gemisi Aroya İstanbul’u Ana Liman Olarak Seçti
SANMAR, Boğaçay Serisi 100. Römorkörünün Sac Kesimini Törenle Kutladı
Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor