Binali Yıldırım Başkanlığı'nda yeni hükümet süreci başladı

Ahmet Davutoğlu istifasını sunmak için Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne gitti. Cumhurbaşkanı Erdoğan istifayı kabul etti. Daha sonra Beştepe'ye giden Binali Yıldırım, Erdoğan'dan Başbakan olarak hükümeti kurma görevini devraldı.

AK Parti'nin 2. Olağanüstü Kongresi'nde Binali Yıldırım'ın genel başkan seçilmesinin ardından yeni hükümet için süreç başladı.

Davutoğlu istifa etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Beştepe'de Ahmet Davutoğlu'nu kabul etti. Davutoğlu bu görüşmede Erdoğan'a istifasını sundu, Cumhurbaşkanı da istifayı kabul etti.

Binali Yıldrım Külliye'de

Binali Yıldırım da Beştepe'ye gelerek Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Başbakan olarak hükümeti kurma görevini devraldı.

Cumhurbaşkanlığı'ndan açıklama

Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamada şöyle denildi: Cumhurbaşkanımız, Başbakan Davutoğlu tarafından sunulan Bakanlar Kurulu'nun istifasını kabul etmiştir. Davutoğlu'nun bugüne kadar geçen hizmetleri için teşekkürlerini sunan Cumhurbaşkanı, Bakanlar Kurulu'nun yeni Hükümet kurulana kadar devam etmesini istemiştir.

ViraHaber.com

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi