Çanakkale Boğazı'nda 17 Ton Sardalya Yakalandı

Çanakkale Boğazı'nda balık avı için denizde olan Koçoğulları balıkçılık gırgır teknesi, 17 ton sardalya yakaladı.

Çanakkale Boğazı'nda Koçoğulları Gırgır teknesinin kaptanı Sami Koç, 22 mürettebatı ile birlikte denize açıldı. Çanakkale Boğazı'nda avlanmaya giden gırgır teknesi Lapseki ilçesi Şevketiye açıklarına ağlarını bıraktı. Teknesinin tayfası, 60 metre derinlikteki ağları heyecanla güverteye çekti. Ağların haznesindeki sardalyalar görüldüğünde ise gırgır teknesinin reis ve tayfaları, büyük sevinç yaşadı. Haznede bulunan 17 ton sardalya, güverteye alındı.
Gırgır teknesindeki bin 400 kasa sardalya, araçlara yüklenip, İzmir, Bursa, Çanakkale ve Bandırma'daki balık hallerine gönderildi.

Vira Haber 

BALIKÇILIK Haberleri

Balıkçı Esnafından 'Yazın Balık Yenmez' Algısına Tepki
Türk Somonunda Büyük Hedef: 200 Bin Ton
Balık Sezonu Sona Erdi, Balıkçı Kenan Hamsiye "Madalya" Taktı
Balıkçılıkta Genel Av Yasağı 15 Nisan'da Başladı
Sezonun Sonuna Gelinirken İstavritin Kilosu 70 TL'ye Düştü