Denizcilik Genel Müdürlüğü ile Ankara Üniversitesi Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı

Denizcilik Genel Müdürlüğü ile Ankara Üniversitesi arasında "İş Birliği Protokolü" imzalandı.

Denizcilik Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Denizcilik eğitimini desteklemek ve bakanlık çalışanlarımızın mesleki / kişisel gelişimine katkı sağlamak amacıyla Ankara Üniversitesi ile “İş Birliği Protokolü” imzaladık. Denizlerimizde olduğu gibi iç sularımızda da eğitimi destekliyor, üni-kamu iş birliğiyle güçlendirmeye devam ediyoruz” denildi.

Öte yandan anlaşmayı bakanlık tarafında Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Müh. Durmuş Ünüvar, Ankara Üniversitesi tarafında ise Rektör Prof.Dr. Necdet Ünüvar imzaladı. 

Vira Haber 

GÜNCEL Haberleri

Muhafazakar Cruise Gemisi Aroya İstanbul’u Ana Liman Olarak Seçti
SANMAR, Boğaçay Serisi 100. Römorkörünün Sac Kesimini Törenle Kutladı
Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor