Denizde bahar temizliği

Büyükşehir Belediyesi görevlileri, İstanbul Boğazı'nda katı atık topladı.

Deniz Hizmetleri Müdürlüğü'nün deniz yüzeyi temizlik çalışmalarına üniversite öğrencileri de destek verdi. Şişhane'deki merkezde toplanan Nişantaşı Meslek Yüksek Okulu'nda eğitim gören 30 öğrenci, görevlilerle birlikte 8 tekne aracılığıyla denize açılarak, Karaköy ve Eminönü kıyılarında katı atık toplanması çalışmalarına katıldı. Konu ile bilgi veren İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanı Cevat Yaman, İstanbul sınırları içerisinde her gün deniz yüzeyi temizliği yapıldığını belirterek, "Günde yaklaşık 300 kilogram katı atık topluyoruz" dedi. Yaman, toplanan katı atıklardan plastik olanları geri dönüşüm tesislerine gönderdiklerini kaydetti.
 

Sabah

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi