DEÜ Denizcilik Fakültesi’nde “LÖSEV’de Gönüllülük” Semineri Gerçekleştirildi

Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi’nde, dezavantajlı gruplara yönelik yapılan faaliyetler kapsamında 22 Mart 2022 tarihinde Çakabey Deniz Feneri Konferans Salonunda “LÖSEV’de Gönüllülük” semineri gerçekleştirildi.

Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi’nde, dezavantajlı gruplara yönelik yapılan faaliyetler kapsamında 22 Mart 2022 tarihinde Çakabey Deniz Feneri Konferans Salonunda “LÖSEV’de Gönüllülük” semineri gerçekleştirildi. 

LÖSEV Halkla İlişkiler Sorumlusu Tuğçe Gücüyener tarafından gerçekleştirilen sunumda LÖSEV hakkında genel bilgiler, lösemi hastalığı, gönüllüler ile gerçekleştirilen etkinlikler, yapılması planlanan etkinlikler vb. konularda öğrenciler bilgilendirildi. Sunum sonrasında öğrencilerin sorularına yer verildi ve öğrencilerin destek olabileceği etkinliklerden bahsedildi.
 

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi