Doğa Koruma Ekipleri Çöpleri Temizliyor

Adıyaman'ın Gölbaşı ilçesinde doğa koruma ekipleri tarafından göl yüzeyinde biriken çöpler temizleniyor.

Tarım ve Orman Bakanlığı Gölbaşı Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği ekipleri tarafından tabiat parkı sınırları içerisinde bulunan Gölbaşı gölü yüzeyinde biriken çevresel atıklar ve çöpleri tek tek aldı. Çalışmalar kapsamında gölün kıyı kenarlarında biriken çevresel atıklar tırmık ve kürek ile kenara çekilerek temizlenmeye başlandı.
Kenara çekilen çöpler yine doğa koruma ekipleri tarafından alınarak uygun depolama alanlarına dökülüyor.

Vira Haber 

GÜNCEL Haberleri

Muhafazakar Cruise Gemisi Aroya İstanbul’u Ana Liman Olarak Seçti
SANMAR, Boğaçay Serisi 100. Römorkörünün Sac Kesimini Törenle Kutladı
Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor