Erzurum'da Taburcu Olan Hastalar Alkışlarla Uğurlandı

Erzurum’da koronavirüs sebebiyle tedavisi devam eden 20 hasta, alkışlarla tedavi edildi.

Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde koronavirüs tedavisi gören 20 kişi iyileşti.

İyileşen hastalar sağlık çalışanları tarafından alkışlarla uğurlandı.

İyileşen hastalara taburcu formu verildi ve taburcu formuna uymaları gerektiği söylendi.

İYİLEŞEN HASTA SAYISI 415'İ GEÇTİ

Türkiye’de koronavirüse yakalandıktan sonra taburcu olan hasta sayısı 415’i geçti.

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı