Fosil Yakıtlı Teknelerle Sapanca Gölü'ne Girenlere Ceza Yağdı

Sapanca Gölü'ne fosil (benzin/dizel) yakıtlı teknelerle giren 6 kişi, jandarma tarafından gerçekleştirilen denetimlerde yakalandı.

Tekne sahiplerine toplamda 105 bin 966 TL idari para cezası uygulandığı öğrenildi.
Sakarya'nın içme suyu kaynağı olan Sapanca Gölü'ne fosil yakıtlı teknelerle giren kişiler jandarmadan kaçamadı. Sakarya İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekiplerce 1 Nisan 2024 tarihinden bugüne kadar göl yüzeyi ve kıyılarında 33 önleyici kolluk devriyesi gerçekleştirilerek, 150 saat seyir ve kıyı kontrolü yapıldı. Kontrollerde; uyarılara rağmen gölde fosil yakıtlı tekne yüzdürme sorumsuzluğu gösteren 6 fosil yakıtlı tekne sahibi yakalanarak haklarında adli işlem başlatıldı.

105 bin 966 TL idari para cezası uygulandı
Sakarya Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından araç başına 17 bin 661 TL olmak üzere toplamda 105 bin 966 TL idari para cezası uygulandı.

Vira Haber 

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi