Gemi Maketçiliği sergisi açıldı

Gölcük Belediyesi Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’nde, 8 aydır devam eden Gemi Maketçiliği Kursu dönem sonu sergisinin açılışı yapıldı.

Gölcük Belediyesi Sanat Galerisinde düzenlenen törenle açılan sergi sanatseverler ve davetliler tarafından oldukça beğenildi. Serginin açılışını Gölcük Belediye Başkan Vekili İsmail Gençdemir ve Kurs Öğretmeni Arsun Karakurt birlikte yaptı. Törene Gölcük Belediyesi Genel Koordinatörü Nihat Abiş, THK Gölcük Şube Müdürü Mustafa Cintaş, Belediye Meclis Üyesi Niyazi Yıldız, Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Nurten Özgören, belediye birim müdürleri ve sanatseverler katıldı.

BEĞENİ TOPLADI

25 kursiyerin tam 8 ay boyunca yaptığı çalışmaların sergilendiği dönem sonu sergisinde çalışmalar sanatseverler ve davetliler tarafından oldukça beğenildi. Açılışta kısa bir konuşma yapan kurs öğretmeni Arsun Karakurt, katılımlarından dolayı tüm konuklara teşekkür etti, kurs hakkında bilgi verdi.

virahaber.com / ozgurkocaeli.com.tr

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi