Hatay’da Yasa Dışı Balık Avlayan 2 Kişiye 25 Bin Lira Ceza Verildi

Hatay'ın Arsuz ilçesinde yasa dışı balık avlayan iki kişiye 25 bin lira ceza uygulandı.

Sahil Güvenlik İskenderun Grup Komutanlığı ekipleri, dinamit ve kafes yöntemiyle yasa dışı avcılık yapıldığı bilgisi üzerine inceleme başlattı.

Yasa dışı balık avlandığı belirlenen iki kişiye toplam 25 bin lira ceza kesildi.

Bölgede denetim ve kontrollerin aralıksız sürdüğü belirtildi.

Vira Haber

BALIKÇILIK Haberleri

Balıkçı Esnafından 'Yazın Balık Yenmez' Algısına Tepki
Türk Somonunda Büyük Hedef: 200 Bin Ton
Balık Sezonu Sona Erdi, Balıkçı Kenan Hamsiye "Madalya" Taktı
Balıkçılıkta Genel Av Yasağı 15 Nisan'da Başladı
Sezonun Sonuna Gelinirken İstavritin Kilosu 70 TL'ye Düştü