Heybeliada Boğaz’dan geçti

Türkiye’de üretilen ilk savaş gemisi Heybeliada, İstanbul Boğazı’ndan geçerek Karadeniz’e açıldı.

Türkiye’de üretilen ilk savaş gemisi Heybeliada, İstanbul Boğazı’ndan geçerek Karadeniz’e açıldı.

DENİZ Kuvvetleri Komutanlığı MİLGEM Projesi ile İstanbul Tersanesi Komutanlığı’nda inşa edilen Heybeliada F-511 Korveti, 27 Eylül 2008 tarihinde denize indirilmiş ve ilk seferini de 2 Kasım 2010 tarihinde yapmıştı. Türkiye’de üretilen ilk savaş gemisi olma özelliğine sahip Heybeliada, dün sabah saatlerinde İstanbul Boğazı’ndan geçiş yaptı. Sahilde toplanan vatandaşlar ve turistler de geminin geçişini ilgiyle izledi.

Stargazete

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi