İDO, O Haberi Yalanladı

İDO, Sirkeci-Harem seferi yapan Gayrettepe gemisinde, 26 Ağustos 2020 tarihinde yangın çıktığına dair çıkan haberlerle ile ilgili yazılı basın açıklaması yaptı.

İDO’dan yapılan açıklama şöyle: “İDO’nun Sirkeci-Harem seferi yapan Gayrettepe gemisinde, 26 Ağustos 2020 tarihinde yangın çıktığına dair iddialar gerçeği yansıtmamaktadır. Gemi, Sirkeci İskelesi’nden hareket ettikten bir süre sonra saat 19:00 sularında gemi sistemlerinin arıza yapması sebebiyle tekrar iskeleye dönmüştür. Gemide bulunan araçlar iskeleye geri bırakılmıştır. Bu süre zarfında herhangi bir yaralanma ya da can kaybı olmamıştır.”

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

Muhafazakar Cruise Gemisi Aroya İstanbul’u Ana Liman Olarak Seçti
SANMAR, Boğaçay Serisi 100. Römorkörünün Sac Kesimini Törenle Kutladı
Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor