İstanbul Boğazı'ndan geçiş yaptı

Meksika'dan gelen dev askeri yelkenli, İstanbul Boğazı'ndan geçiş yaptı.

Eğitim için Meksika'dan yola çıkan askeri yelkenli, dün Karaköy Limanı'na demirledi. Bugün ise limandan ayrılan yelkenli, Kıyı Emniyeti'ne bağlı bir römorkör eşliğinde İstanbul Boğazı'ndan geçiş yaptı.

Dev bir Meksika bayrağının asılı olduğu yelkenlinin boğazdan geçişi, sahildeki vatandaşlar tarafından ilgiyle izlendi.
 

Sabah

GÜNCEL Haberleri

Muhafazakar Cruise Gemisi Aroya İstanbul’u Ana Liman Olarak Seçti
SANMAR, Boğaçay Serisi 100. Römorkörünün Sac Kesimini Törenle Kutladı
Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor