İstanbul'da ormanlara giriş yasaklandı!

İstanbul Valiliği: İstanbul'da, artan sıcaklar ve kuvvetli rüzgar nedeniyle 30 Temmuz-31 Ağustos tarihleri arasında ormanlara girmek, orman çevresinde ve içinde mola vermek, orman alanlarında piknik yapmak yasaklanmıştır.

İstanbul Valiliği yaptığı bir açıklamayla, İstanbul genelinde ormanlara girişlerin yasaklandığını duyurdu.

Valiliğin açıklaması şu şekilde:

"İstanbul'da Orman Yangınlarıyla Mücadele kapsamında artan sıcaklar ve kuvvetli rüzgar nedeniyle 30 Temmuz-31 Ağustos tarihleri arasında ormanlara girmek, orman çevresinde ve içinde mola vermek, orman alanlarında piknik yapmak yasaklanmıştır."

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi