İzmir Körfezi'ni Kirleten Firmaya 8.3 Milyon Lira Ceza

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı İzmir İl Müdürlüğü ekipleri, denize boya atığı deşarj eden vinç bakım firmasına 8,3 milyon lira idari ceza uyguladı.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığından yapılan açıklamada, "Liman bölgesinde denetim yapan Bakanlık ekipleri, vinç bakımı sırasında boyama işlemiyle oluşan atıkların Körfez'e boşaltıldığını belirledi. Yapılan inceleme sonrası kirliliğe neden olan firmaya 8 milyon 359 bin 473 TL idari ceza uygulandı. Sorumlular hakkında da suç duyurusunda bulunuldu" denildi.

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

Muhafazakar Cruise Gemisi Aroya İstanbul’u Ana Liman Olarak Seçti
SANMAR, Boğaçay Serisi 100. Römorkörünün Sac Kesimini Törenle Kutladı
Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor