Japonya'da radyasyon seviyesi arttı

Japonya Başbakanı Naoto Kan'ın, normalin 8 kat üzerindeki radyoaktivite oranı nedeniyle bir santralin 10 kilometre yarıçapı civarındakilerin tahliyesi için emir verdiği bildirildi.

Japon Jiji ajansında Sanayi Bakanlığına dayandırılan haberde, ülkenin kuzeydoğusundaki santralde sızıntı riski bulunduğu da belirtildi. Kyodo ajansındaki haberde ise, radyoaktivitenin normalin bin kat üzerinde olduğu belirtildi.

Haberde, kaynak olarak bir güvenlik komitesi gösterildi.

AA

GÜNCEL Haberleri

Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor
İzmir Açıklarında Göçmen Operasyonu: 4'ü Çocuk 65 Düzensiz Göçmen Yakalandı
Ordu’da Plajlarda Temizlik ve Bakım Çalışmaları