'Kelebeğin Rüyası' gemi'de bitti

Yılmaz Erdoğan'ın yönetmenliğini yaptığı 'Kelebeğin Rüyası' filminin çekimleri, 1955 -1997 yılları arasında Türkiye'nin en prestijli yolcu gemilerinden biri olan Akdeniz Gemisi'nde tamamlandı.

Yüzlerce figüranın rol aldığı Zonguldak-İstanbul arasındaki deniz yolculuğu sahnelerinde kullanılan gemi, Tuzla'daki İTÜ Fakültesi'nin limanında bulunuyor. 'Avatar' filminin kamera arkasında görev alan Antoine Moulineau'nun başında bulunduğu 60 kişilik bir ekip, filmin sadece efektleri için çalıştı.

Yılmaz Erdoğan, Mert Fırat ve Kıvanç Tatlıtuğ'un rol aldığı yapımda; genç yaşta veremden ölen Zonguldaklı şairler Rüştü Onur ve Muzaffer Tayyip Uslu'nun hikayeleri anlatılıyor. Film 2013'te vizyona girecek.

Katkıda bulunan Besim Yılmaz

virahaber.com / Acun.com

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi