Kocaeli'de kış tarifesine geçiliyor

Kocaeli'de 5 Aralık Pazartesi gününden itibaren deniz ulaşımında kış tarifesine geçileceği belirtildi.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Deniz Ulaşım Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, deniz ulaşımında yeni tarifede sefer saatlerinde düzenlemeler yapıldığı bildirildi. 

Yarımca, Değirmendere, Tütünçiftlik ve Derince seferlerinin hafta içi devam edeceği, aktarma sefer uygulamasının yaz tarifesinde olduğu gibi kış tarifesinde de sürdürüleceği kaydedildi.

Yolcuların, sefer saatleri ile yapılan değişiklikleri Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin web adresinden, Deniz Ulaşım Şube Müdürlüğü ve iskelelerden öğrenebilecekleri belirtildi.  

A.A.

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi