Milli Takım Kanada'ya mağlup oldu

Turnuvadaki ilk maçında Arjantin ile 9-9 berabere kalan Erkek Sutopu Milli Takımı, ikinci maçında ev sahibi Kanada'ya 14-5 yenildi

Erkek Sutopu Milli Takımı, Kanada'da gerçekleştirilen 2012 Londra Olimpiyat Oyunları Eleme Turnuvası'ndaki ikinci maçında ev sahibi Kanada'ya 14-5 yenildi.
Alberta eyaletinin başkenti Edmonton'da yapılan turnuvanın ilk maçında Arjantin ile 9-9 berabere kalan ay yıldızlılar, ikinci maçını TSİ 05.40'da ev sahibi Kanada ile yaptı.
Milliler, karşılaşmadan 14-5'lik skorla mağlup ayrıldı.
Milli takım, turnuvadaki üçüncü maçınbugün İspanya ile oynayacak.
 

A.A.

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi