Denizcilik Genel Müdürlüğü'nün' sosyal medya hesabından yapılan açıklama: “Depremden etkilenen vatandaşlarımızın yaralarını sarmak, konaklamalarını sağlamak için 2000 kişi kapasiteli MSC Aurelia yolcu gemisi İskenderun'a doğru seyrine başladı.
Bu süreçte var gücüyle çalışan, emeği geçen, desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ederiz.” açıklaması yapıldı.
GÜNCEL Haberleri
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi