Nusret Mayın Gemisi Giresun'da

TCG Nusret (N16) mayın gemisi Giresun Limanı'na demirledi.Dün gece Giresun'a gelen gemi, sabah ise vatandaşların ziyaretine açıldı.

TCG Nusret (N16) gemisinin komutanı Deniz Yüzbaşı Burak Kandaş, bir hafta içerisinde Giresun'u iki kez ziyaret edeceklerini söyledi.

Kandaş, geminin 08 Mart 1915 tarihinde döktüğü 26 mayınla Çanakkale Deniz Savaşı'nın kazanılmasında en büyük katkıyı sağlayarak 18 Mart'ı bir deniz seferine dönüştüren kahraman geminin aslına sadık kalınarak inşa edildiğini belirtti.

Limandan yarın ayrılacak TCG Nusret'in,  27 Haziran Cumartesi günü yeniden Giresun Limanı'na demirleyeceği öğrenildi.

virahaber.com

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi