"Ocean Majesty" Sinop Limanı'na yanaştı

Sinop'a kruvaziyer turizmi kapsamında Portekiz bayraklı "Ocean Majesty" adlı lüks yolcu gemisi geldi.

Sinop'a kruvaziyer turizmi kapsamında Portekiz bayraklı "Ocean Majesty" adlı lüks yolcu gemisi geldi.

İstanbul'dan 229 mürettebat ve 436 yolcusuyla gelen turist gemisi, Sinop Limanı'na demirledi. 

"Ocean Majesty" adlı turist gemisinin çeşitli ülkelerdeki yolcuları kentin tarihi ve turistik yerlerini ziyaret etmek ve alış veriş yapmak için gemiden ayrıldı.

Günü birlik ziyaretin ardından 135 metre boyunda 10 bin 417 grostonluk lüks geminin akşam saatlerinde Rusya'nın Sochi limanına gideceği bildirildi. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

virahaber.com

TURİZM Haberleri

Bakan Uraloğlu: "Son 14 Yılın En Yüksek Kruvaziyer Gemi ve Yolcu Sayısına Ulaştık"
Homeport Hamlesi̇ Türkiye'nin Kruvaziyer Turizmi Gelirlerini Katlayacak
Bodrum’a Kruvaziyer ile 1142 Yolcu Geldi
Bodrum'a Kruvaziyer İle 274 Yolcu Geldi
264 Euro’ya Yunan Adaları ve Atina Cruise Seyahati