Otoyol köprüsü çöktü

ABD'de Mount Vernon bölgesindeki nehir üzerindeki otoyol bağlantısını sağlayan köprü çöktü.

Polis yetkilileri, Mount Vernon bölgesindeki nehir üzerindeki otoyol bağlantısını sağlayan köprünün çökmesi sonucu çöp aracı ve içerisindekilerin suya düştüğünü belirtti.

Seattle ve Vancouver arasındaki otoyol köprüsünün neden çöktüğüne yönelik henüz bir bilgi bulunmadığını kaydeden yetkililer, kaç kişinin suya düştüğünü, ölü veya yaralıları henüz tespit edemediklerini açıkladı.

Arama kurtarma ekiplerinin bölgeye gelerek çalışmalara bildirildi. Bu arada bir kişinin suya düşen aracın üzerinde beklediği ve başka bir aracın daha suya düştüğü bilgilerinin olduğu kaydediliyor.

virahaber.com

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi