Rus Savaş Gemileri Peş Peşe İstanbul Boğazı'ndan Geçti

Rus savaş gemileri peş peşe İstanbul Boğazı'ndan geçerek Karadeniz'e açıldı.

Gemilerin geçişine sahil güvenlik botu da eşlik etti.Rusya'nın Karadeniz Donanmasına ait 142 borda numaralı 'Novocherkassk' adlı savaş gemisi ile 150 borda numaralı 'Saratov' adlı savaş gemileri saat 08.00 sıralarında Marmara Denizi'nden peş peşe İstanbul Boğazı'na giriş yaptı.

Savaş gemilerinin güvertesinde çok sayıda askerin olduğu ve bazı askerlerin silahlı nöbet tuttuğu görüldü. Rus savaş gemilerinin boğaz geçişine sahil güvenlik botu da eşlik ederken gemiler yaklaşık 1,5 saatte boğaz geçişini tamamlayarak Karadeniz'e açıldı.

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı
Kırgız Heyet Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Mavi Bayrak Deneyimini İnceledi