Sağlık Bilim Kurulu Üyesi Tevfik Özlü'den Uyarı

Sağlık Bilim Kurulu Üyesi Tevfik Özlü, yasaklara rağmen dışarı çıkanlara uyarıda bulundu.

Türkiye'de, koronavirüs salgını sebebiyle dışarı çıkmalara sınırlandırmalar getirilmeye devam ediyor. Yasağa uyanlar kadar, uymayanlar da var.

Bilim Kurulu Üyesi Tevfik Özlü, vatandaşlardan koronavirüs önlemler kapsamında evde kalınması yönündeki çağrılara uymasını istedi.

Özlü, uyarılara rağmen dışarı çıkanlara Twitter hesabından, "Bir bilim kurulu üyesi olarak, işin ciddiyetini anlamayıp hala sokağa çıkanlara bir önerim var; Evde oturup TV izlemek, yoğun bakımda tavanı izlemekten daha iyidir." paylaşımında bulundu. 

Vira Haber

GÜNCEL Haberleri

İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi
Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
Mehtap Turları ve Büyükada Seferleri Başlıyor
Sinop Limanı'nda Batan Lüks Yat 7 Günlük Çalışmayla Kurtarıldı