Sapanca'dan su alımı sonlandırıldı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü, son günlerde havaların yağışlı olması ve Yuvacık Barajı’nın yeterli suyu tutması nedeniyle Sapanca Gölü’nden su alımını sonlandırdı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü, son günlerde havaların yağışlı olması ve Yuvacık Barajı’nın yeterli suyu tutması nedeniyle Sapanca Gölü’nden su alımını sonlandırdı.

1 Temmuz – 23 Ekim tarihleri arasında yapılan su takviyesiyle Sapanca’dan Yuvacık Barajı’na toplam 15 milyon metreküp su çekildi.

YUVACIK BARAJI’NDA 16 MİLYON METREKÜP SU VAR

Kocaeli’nin su ihtiyacını karşılayan Yuvacık Barajı’nda su seviyesinin azalması ve tüketimin artması üzerine Sapanca - Yuvacık iletim hattından su alınmaya başlanmıştı. Yuvacık Barajı’nda bugün itibariyle yaklaşık olarak 16 milyon metreküp su bulunuyor. İSU Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen Sapanca- Yuvacık Arıtma Tesisi İsale hattı, 22 kilometre çelik hat döşenerek oluşturuldu. Hazır halde bekletilen hat, Yuvacık Barajı’nda su yetersizliği durumlarında devreye alınıyor.
 

virahaber.com

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi