Tekne ve ağlar tamir için karaya alındı

İskenderun ilçesindeki balıkçılar, tekne ve ağlarını tamir için karaya çıkarttı. İskenderun Balıkçılar Barınağı'na çıkartılan tekneler burada tamir ve bakımları yapıldıktan sonra tekrar denize indirilecek.

Balıkçı Abdullah Öztürk, tekneleri her 6 ayda bir tamir için karaya çektiklerini söyledi.

Uzun süre denizde gemilerin altının midye ve yosun bağladığını belirten Öztürk, "Tekneleri karaya çıkarttıktan sonra zımpara ve macunlarını yapıyoruz. Daha sonra ise boyalarını yapıp denize indiriyoruz. Acele ediyoruz ki tekneleri denize indirip ava başlayalım" dedi. 

Karaya çıkartılan tekneler arasında kullanılamaz durumda olanlar ise malzemelerini  parçalayarak hurdacılara satıyor. 

virahaber.com

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi