Toplantıya deniz yoluyla gitti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, dün üniversite rektörleriyle bir araya geldiği Dolmabahçe’deki Başbakanlık Çalışma Ofisi’ndeki toplantıya deniz yoluyla gitti.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, dün üniversite rektörleriyle bir araya geldiği Dolmabahçe’deki Başbakanlık Çalışma Ofisi’ndeki toplantıya deniz yoluyla gitti.

Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü’ne ait bir tekneyle Paşalimanı’ndan Beşiktaş’a geçen Erdoğan’ın teknesine deniz polisi de eşlik etti. 6 bakan ile 70 üniversite rektörünün katıldığı Başbakanlık Çalışma Ofisi’ndeki toplantı yaklaşık 5 saat sürdü.

Milliyet

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi