Yeni tarife duyurusuna göre 31 Ocak 2016′dan itibaren aylık kart tam 170 liradan 180 liraya, öğrenci kartı ise 77 liradan 80 liraya yükselecek. Elektronik kart ilk biniş tam 2.30, öğrenci ise 1.15 liraya çıkacak. Bir İETT yetkilisi ise zam iddiasını yalanlamadı ancak "henüz net değil" dedi.
ViraHaber.com
GÜNCEL Haberleri
İzmir Açıklarında Göçmen Operasyonu: 4'ü Çocuk 65 Düzensiz Göçmen Yakalandı
Ordu’da Plajlarda Temizlik ve Bakım Çalışmaları
Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı