Türk gemisine el koydular!

Gürcistan sınırında askerler, Abhazya'dan Türkiye'ye gitmek üzere olan Türk gemisine el koydu.

Suhumi'de görevli Abhazya Deniz Ulaşımı Genel Müdürü Zaur Ardzinba yaptığı açıklamada, “Türk bandıralı Ayder gemisi”, Abhazya'da üretilen balık unu ve balık yağı taşıyordu. Gemiye, uluslararası sularda, Perşembe gecesi el konuldu. Gemi, refakat halinde Gürcistan'ın Poti limanına götürüldü" dedi.

Abhazya Deniz Ulaşımı İdaresinin verdiği bilgiye göre, gemide ikisi Rusya vatandaşı, ikisi Ukrayna vatandaşı geri kalanı ise Azerbaycan vatandaşı olmak üzere dokuz mürettebat bulunuyor.

Zaur Ardzinba, Türk gemisine uluslararası sularda el koyan Gürcistan sınır askerlerinin, uluslararası denizcilik mevzuatına aykırı davranmış olduklarını düşünüyor.

virahaber.com / Haber3.com

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi