Van Gölü'nden adeta inci kefali fışkırıyor

Van Gölü'nde bu yıl inci kefali bereketi yaşanıyor. Göl kıyısında bulunan Ahlat ilçesinde balıkçılık yapanlar, inci kefalinin bu yıl balıkçıların yüzünü güldürdüğünü söyledi.

Ahlat'ta balıkçılık yapan Nurhak Akın, avlanma yasağının sona erdiği 15 Temmuz'dan beri yaşanan balık bereketinin balıkçıların yüzünü güldürdüğünü belirtti.

Akın, "Bu yıl vatandaşlarımız yasağa uyup yavrulama döneminde balık avlamadı. Bu balıkçıları oldukça sevindirdi. Çünkü balık rezervi arttı. Her gün Van Gölü'nde balık avına çıkıyorum. Günde 80-90 kilo balık avlıyorum. Satışlarımız da oldukça iyi. 1 kilo balığı 2 liraya satıyorum" diye konuştu.

virahaber.com

BALIKÇILIK Haberleri

Balıkçı Esnafından 'Yazın Balık Yenmez' Algısına Tepki
Türk Somonunda Büyük Hedef: 200 Bin Ton
Balık Sezonu Sona Erdi, Balıkçı Kenan Hamsiye "Madalya" Taktı
Balıkçılıkta Genel Av Yasağı 15 Nisan'da Başladı
Sezonun Sonuna Gelinirken İstavritin Kilosu 70 TL'ye Düştü