Çanakkale Boğazı'ndan refakatli gemi geçişi

İsrail'den İstanbul'a giden 261 metrelik Liberya bandıralı konteynır gemisi, makinelerinde arıza olma ihtimaline karşı römorkörler refakatinde Çanakkale Boğazı'ndan geçirildi.

Edinilen bilgiye göre İsrail'den İstanbul Ambarlı Limanı'na yük götüren 261 metre boyunda, 39 bin 394 groston ağırlığındaki "Bodo Schulte" isimli konteynır gemisinin kaptanı, Çanakkale Boğazı'na girmeden önce makinelerinde sorun olduğunu, boğaz içinde yeni bir sorun yaşanabileceğini belirterek durumu telsiz kanalı ile Deniz Trafik İstasyonu'na bildirdi. Çanakkale Boğazı'ndan Deniz Trafik İstasyonu yetkilileri tarafından gönderilen 2 römorkör eşliğinde güvenli şekilde geçen gemi, Marmara Denizi'ne açıldı.
 

haber01.com

GÜNCEL Haberleri

Bakan Uraloğlu: "Savaş Başladığından Beri Hürmüz Boğazı’ndan Türk Sahipli 11 Gemimiz Güvenli Şekilde Geçti"
EAYK-TAYK Sahil Güvenlik Kupası Doğu Ege Yat Şampiyonası 32. Yıl
Borusan Port, Breakbulk Europe 2026 Fuarı’nda Yoğun İlgi Gördü
Ege Bölgesi’nin Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller Sektörünün İlk 11’i İSO 500’de Yerini Aldı
350 Metrelik Sondaj Platformu İskelesi Dron İle Görüntülendi