Gemi için güvenlik önlemleri alındı

ABD Deniz Kuvvetleri Komutanlığına ait ''Monterey'' gemisi Kuşadası'na geldi.

Kuşadası Ege Ports Limanı'na yanaşan USS Monterey (CG-61) isimli askeri gemi Kuşadasına yanaştı. ''Monterey'' gemisiyle 300 ABD askeri de Kuşadası'na geldi. Kuşadası'nda lojistik ihtiyaçlarını karşılayacak gemi 22 Ağustos Pazartesi günü limandan ayrılacak. Gemideki askerlerin Kuşadası çarşısını, Efes ve Meryemana Evi'ni ziyaret edeceği bildirildi. ABD askeri gemisi için denizden ve karadan güvenlik önlemleri alındı.

anadoluhaber.net

GÜNCEL Haberleri

Muhafazakar Cruise Gemisi Aroya İstanbul’u Ana Liman Olarak Seçti
SANMAR, Boğaçay Serisi 100. Römorkörünün Sac Kesimini Törenle Kutladı
Kıyıdan Dev Orkinos Yakaladılar
Kocaeli'de Bir Haftada 33 Kişi Boğulmaktan Kurtarıldı
Kruvaziyer Turizmi Türkiye'ye Milyarlarca Dolarlık Fırsat Sunuyor