Karpuz Çayı zehir taşıyor

Aydın'ın Karpuzlu ilçesindeki çay, maden ocakları nedeniyle zehir taşımaya başladı.

Aydın'ın  Karpuzlu İlçesi'ndeki maden ocaklarının çevreyi kirlettiğini öne süren Bağımsız Karpuzlu Belediye Başkanı Tuğrul Ozan, "Eskiden sulama amaçlı kullanılan Karpuzlu Çayı, topraklarımıza bereket taşırdı. Şimdi ise zehir taşımaya başladı" dedi. 

Karpuzlu Çayı'ndaki kirlilik görüntüsünü çekip sosyal medya aracılığı ile paylaşan Bağımsız Karpuzlu Belediye Başkanı Tuğrul Ozan, çaydan aldığı numuneyi ilgili yerlere göndererek şikayetini yineledi. İhbar üzerine sabah saatlerinde Karpuzlu Çayı'na gelen Karpuzlu Belediye Zabıtası'na bağlı ekipler, çaydan akan çamuru görünce kirliliği fotoğraflayarak sudan numune aldı. Atık sularını dinlendirme havuzlarında biriktirmek zorunda olan maden işletmelerinin yükümlülüklerini yerine getirmediğini savunan Başkan Ozan, "Daha önce atık bırakıldığı dönemler için tutanaklar tutup konuyu Aydın Valiliği ve Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'ne ilettik. Ancak bir sonuç alamadık. Bölgemizde kirlilik halen devam ediyor. Yine görüntülü ve fotoğraflı olarak tespit yapıp çaydaki çamurlu sudan numune aldık. Şikayetimizi yineleyeceğiz. Eskiden sulama amaçlı kullanılan Karpuzlu Çayı, topraklarımıza bereket taşırdı. Şimdi ise zehir taşımaya başladı" dedi.

virahaber.com

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi