Marmaris kruvaziyer sezonunu açtı

Muğla'nın Marmaris İlçesi Limanı 2012 kruvaziyer turizm sezonunu çarşamba günü İspanyol 'Zenith' adlı gemi ile açtı.

Muğla'nın Marmaris İlçesi Limanı 2012 kruvaziyer turizm sezonunu bugün İspanyol 'Zenith' adlı gemi ile açtı. Tarifeli olarak saat 06.00'da Marmaris Limanı'na yanaşan gemi, sezon boyunca ayda iki kez Marmaris'i ziyaret edecek. 

Yunanistan'ın Santorini Adası'ndan gelen 208 metre uzunluğunda, 47 bin 413 groston ağırlığındaki Zenith, 310'u İspanyol olmak üzere toplam bin 735 yolcu getirdi. 593 mürettebatın görev yaptığı gemiyle gelen turistlerin büyük bir bölümü kültür turlarına katıldı. Marmaris'te kalan turistler de kapalı çarşıyı gezip, alışveriş yaptı.

Marmaris Liman İşletmeleri A.Ş. Genel Müdürü Şükrü Tugay, bu yıl önceki sezonlara oranla gelecek turist sayısında artış beklediklerini belirterek, "Daha şimdiden yaklaşık 80 geminin rezervasyonu tamamlandı. 80 gemi demek yaklaşık 11 bin turist demek" dedi.

İspanyol yolcu gemisinin  Marmaris Limanı'ndan ayrıldığı ve İzmir'e gideceği belirtildi.

sondakika

GÜNCEL Haberleri

Caretta Caretta Yuvasının Üzerinde Mangal Ateşi Yaktılar
Dev Sondaj Platformu Çanakkale Boğazı’ndan Transit Geçiş Yaptı
Eyüpsultan Ağaçlı Sahilinde Denizden Askeri Mühimmat Çıktı
İDO'nun Yalova-Pendik Seferleri Tehirli Yapıldı
Vali Varol, Kuşadası'nda Deniz Güvenliği Faaliyetlerini İnceledi