Güney Kore'de balıkçı gemisi yandı

Antarktika'da Güney Kore'ye ait büyük bir balıkçı gemisinde çıkan yangında, mürettebattan en az üç kişi kayboldu, yaralılar tahliye edildi.

Yeni Zelanda yetkilileri, Yeni Zelanda'nın güneydoğusundan 3700 kilometre ve Antarktika'daki Amerikan üssünden 600 kilometre uzaklıkta bulunan 51 metre uzunluğundaki balıkçı gemisinin gece yarısı yadım çağrısında bulunduğunu belirttiler.
40 kişilik mürettebattan en az üç kişinin kaybolduğunu söyleyen yetkililer, ağır şekilde yanan 3 yaralının da gemiden tahliye edildiğini ve tedavilerinin yapılması için olay yerine gelmek için yola çıkan Amerikan araştırma gemisine nakledileceğini kaydettiler.

haberjet.com

DÜNYA Haberleri

Karadeniz'de Türk Mürettebatın Bulunduğu Kuru Yük Gemisine Dron Saldırısı: 1 Ölü, Yaralılar Var
NATO Zirvesi Öncesinde Deniz Güvenliği Gündemi Ankara’da Değerlendirildi
Denizcilik Tarihinin En Büyük LNG Gemisi Siparişi: Katar’dan Çin’e 24 Dev Tanker
İngiltere'den Hürmüz Boğazı'na Askeri Yığınak
ABD Orta Doğu'ya 3'üncü Uçak Gemisini Konuşlandırdı