İran, ABD'ye ait yük gemisine el koydu

Suudi Arabistan'ın El Arabiya kanalının haberine göre İran, ABD'ye ait bir yük gemisine el koydu.

34 mürettebatlı gemi İran'ın güneyinde bulunan Bender Abbas limanına götürülüyor. El Arabiya'nın haberine göre "İran kuvvetleri" ABD gemisine "ateş açtı." Kanal konuyla detaylı bilgileri henüz geçmezken Körfez'de bulunan ABD'ye ait 5. Filo'dan da  bir açıklama yapılmadı.

virahaber.com

DÜNYA Haberleri

NATO Zirvesi Öncesinde Deniz Güvenliği Gündemi Ankara’da Değerlendirildi
Denizcilik Tarihinin En Büyük LNG Gemisi Siparişi: Katar’dan Çin’e 24 Dev Tanker
İngiltere'den Hürmüz Boğazı'na Askeri Yığınak
ABD Orta Doğu'ya 3'üncü Uçak Gemisini Konuşlandırdı
Dışişleri Bakanlığı: "Türk Deniz Yetki Alanlarını İhlal Eden Haritaların Geçerliliği Yoktur"