Japonya'da içinde yolcu bulunan feribotta yangın çıktı

Japonya’da bir yolcu feribotunda cuma gecesi yangın çıktı. İçindeki 95 yolcu tahliye edilirken feribotun ikinci kaptanı kayıp olduğu bildirildi.

Tokyo yakınlarındaki Owara limanından Tomakomai kentine giden feribotun, varış noktasına yaklaşık 55 kilometre kala alev aldığı bildirildi.

93 yolcunun tahliye edildiği ancak görevli bir kişinin kayıp olduğu açıklandı.Sahil Güvenlik botundan feribota çıkan 6 kişilik ekip ikinci kaptan olduğu açıklanan 44 yaşındaki denizciyi  arama çalışmalarını sürdürüyor. Feribotun, yolcuların yanı sıra kargo ve araç taşıdığı kaydedildi.

DÜNYA Haberleri

NATO Zirvesi Öncesinde Deniz Güvenliği Gündemi Ankara’da Değerlendirildi
Denizcilik Tarihinin En Büyük LNG Gemisi Siparişi: Katar’dan Çin’e 24 Dev Tanker
İngiltere'den Hürmüz Boğazı'na Askeri Yığınak
ABD Orta Doğu'ya 3'üncü Uçak Gemisini Konuşlandırdı
Dışişleri Bakanlığı: "Türk Deniz Yetki Alanlarını İhlal Eden Haritaların Geçerliliği Yoktur"