Japonya'dan attığı şişe 5 yıl sonra bulundu

Japonya'da küçük bir kızın, içine mesaj yerleştirerek denize bıraktığı şişe, 5 yıl sonra Amerika sahillerine ulaştı.

Uluslararası sahilleri temizleme günü münasebetiyle Kauai askeri üsteki ve bölgedeki öğrenciler sahillerde temizlik yapmaya başladı. Buldukları çöpleri bir araya toplayan öğrencilerin başında bulunan Deniz Kuvvetlerinde görevli Jon Moore'un dikkatini çöpler arasındaki bir şişe çekti. Şişeyi açan Moore, Japonya'nın Kagoshima şehrinden beş sene önce gönderilmiş şişede bir mektup olduğunu gördü. Mesajda, "Kogashima'da yaşayan Sari Arikawa 25 Mart 2006 tarihinde mezun olduğu için, günün hatırası olsun diye bu mektubu yazdı" yazılı. Şişe, denizde 6 bin 500 kilometre mesafe kat edip Pasifik Okyanusunu aşarak Amerika sahillerine ulaştı.

denizhaber.com.tr

DÜNYA Haberleri

Karadeniz'de Türk Mürettebatın Bulunduğu Kuru Yük Gemisine Dron Saldırısı: 1 Ölü, Yaralılar Var
NATO Zirvesi Öncesinde Deniz Güvenliği Gündemi Ankara’da Değerlendirildi
Denizcilik Tarihinin En Büyük LNG Gemisi Siparişi: Katar’dan Çin’e 24 Dev Tanker
İngiltere'den Hürmüz Boğazı'na Askeri Yığınak
ABD Orta Doğu'ya 3'üncü Uçak Gemisini Konuşlandırdı